maanantai 19. marraskuuta 2012

Traveling

IHANAT pariviikkoa takana ei voi muuta sanoa :) Viimeviikon keskiviikkona alko loma jota juhlittiin mukavasti ku heti perjantaina lähettiin host perheen kanssa ajamaan kohti Aucklandia koska COLDPLAY ! Perjantaista lauantaihi nukuttiin mun host siskon kans hostellissa ja päästiin makustelemaan unilaisten elämää jota suomessa katellaan vaan teeveestä haha! Seuraavana aamuna sitten kaheksalta ylös ja 20hengen porukalla kohti Mt Smart Stadiumia. Jonotettiin +22 asteen lämpötilassa 7tuntii ennenku ovet avautu mut hauskaa oli vaikka pikkasen kuuma tuppas olemaan vähän välii ku farkut oli jalassa :) go minä! Vihdoi ovet avautu ja huippu paikat saatiin jossa sitten tajunnanräjäyttävä keikka nähtiinki!! yli 30 000 ihmistä valorannekkeet kädessä reivaa koko keikan..ei voi muuta sanoo ku 10/10 coldplaylle livenä!!

Aucklandista suuntasin suoraan viikoksi Malinin (ruotsalainen vaihtaritytsy) luo visiiitille :) Tutustuttii ku lennettiin yhessä Seelantiin ja nyt viikko yhessä oliki mitä parhainta aikaa! Ekaksi piti matkustaa bussilla 12h ku matkasin itärannikolta länsirannikolle..Perillä sitten ekat pari pv lähimmäkseen vaan chillailtiin niillä, kateltiin hirmuna leffoja, syötiin hirmuna kaikkea mahollista ja puhuttiin sitäki enemmän! Maananantai, tiistai ja keskiviikko meniki vaan maatessa ja salilla ku oli huonot kelit mutta torstaina käytiin Opunakessa ja hengailtiin kahen muun ranskalaisvaihtarin kanssa :) Päivä oli ihan huippu, rannalla maatessa kera ruokien ja kuuman auringon 8) Perjantaina sitten aikasin ylös ja kohti New Plymouthia SHOPPING! Oli ihana ilma ja ihana kaupunki...heti ekana starbucksiin jonka jälkeen vietettiinki seuraavat 3h viereisessä kauppakeskuksessa josta löysin ittelleni kaikkea kivaa, mm. mekon tanssiaisiin :) Tanssiaiset on siis 7pv joulukuuta, eli PIAN! Lauantaina sitten ennen lähtöö mentiin Opunakeen SURFFAAMAAN! Pääsin Malinin mukaan surffitunnille, joka osottautu aivan 10/10 reissuksi..Surffaus näyttää oikeesti tosi helpolta jossain teeveessä ku ne vaan pomppaa laudan päälle ja ratsastaa aalloilla, mut se on vaikeeta mutta maaaailman ihanin laji! Oon ylpee itestäni ku saavutin jo ekalla kerralla pääsemään laudan päälle jopa viideksi sekunniksi hahah! Pakko ottaa paljon surffitunteja nyt kesälomalla nii parin kuukauden päästä veellään ittekki aallon harjoilla hienosti ;)

Viikko oli kertakaikkiaan ihan huippu ja lauantain surffitunnin jälkeen takas autoon ja 7h ajomatka Whakataneen alko! Menin suoraan pariksi yöksi Ainon luo whakataneen ku mun host perhe oli ite Aucklandissa uuestaan kattomassa niitten perhetuttuja :) Oli ihanat kakspäivää taas ainon kans ku otettiin vaan rennosti rannalla koirien kaa ja makaroonilaatikon ja suklaamansikoiden kera xoxo

Eilen tulin kotiin ja nyt tää päivä otetaanki rennosti ku huomenna palaan kolmeksi päiväksi koulun penkille tekemään vähän matikkajuttuja..nörd minä :) haha mutta nyt tämä tyttö lähtee syömään, ADIOS!